OPTIMALIZÁCIA • MARKETING • REKLAMA • EFEKTIVITA
Získajte trvale 20% zľavu na všetky reklamy v GOOGLE Nákupoch

Ako znížiť náklady o 20% v Shopping Performance Max?
Predstavujeme vám nové Produktové textové reklamy v Google Vyhľadávaní, vďaka ktorým viete plne automaticky vytvárať reklamy a kľúčové slová na každý jeden produkt vo vašom eshope v Shopping Performance Max kampaniach.
Je to pomocou CSS programu.( Comparison Shopping Services- porovnávacie služby, ako napríklad Heureka.) Spoločnosť Google v rámci súdneho procesu dostal pokutu až vo výške 2,4 miliardy EUR za monopolné správanie sa na globálnom trhu.
CSS ako nátroj na rast obratu
Google, dal porovnávacom cien šancu a možnosť ponúkať nižšiu cenu za kliknutie v Google Shopping Ads svojim zákazníkom. Vybrané porovnávače cien produktov v EÚ tak majú možnosť za veľmi striktných podmienok stať sa Google CSS Partnerom.
Čoje CSS?

Inovatívna technológia CSS
CSS je špeciálny algoritmus plne automatizované riešenie založené na komunikácii s vaším Google Ads účtom, ktorý sa aplikuje priamo vo vašom Google Ads a Merchant účte, ktorý umožňujú vo výsledkoch vyhľadávania zobraziť produktový inzerát s obrázkom a cenou a priamo do vášho e-shopu.
Inovatívna technológia na tvorbu kľúčových slov, pri ktorej nepotrebujete upravovať váš XML produktový feed, umožňuje inzerovať aj na produkty s Nízkym objemom vyhľadávania.
Okamžitá Zľava Pomocou CSS

Prečo je pre dôležité mať váš CSS algoritmus?
- Návratnosť (ROI/ROAS) bude ešte vyšší ako kedykoľvek predtým.
- Zvýšenie obratu v Shopping Performance Max.
- Zníženie nákladov v Google Shopping – aj po znížení cien za prekliky dostane porovnateľnú návštevnosť, alebo lepšiu, ale pri nižších cenách.
- Už sa vám nestane, že inzerujete na produkty, ktoré vám nezarábajú.
- Umožňuje inzerovať aj na produkty s Nízkym objemom vyhľadávania, ktoré by sa bežnou metódou cez kľúčové slová nedali! Inzercia na produkty s nízkym objemom.
- Pokrytie 21 krajín EÚ, kde beží CSS program. Tieto služby môžete využívať v: Belgicku, Českej Republike, Dánsku, Fínsku, Francúzsku, Grécku, Holandsku, Írsku, Maďarsku, Nemecku, Nórsku, Poľsku, Portugalsku, Rakúsku, Rumunsku, Slovensku, Spojenom Kráľovstve, Španielsku, Švédsku, Švajčiarsku a v Taliansku.
Koľko stojí CSS program?
Trial Zdarma
- Pripojenie do CSS – 20% zľava na Google Shopping.
- Neobmedzené množstvo produktov.
- Nie sú žiadne skryté náklady.
- Budete zdarma zaradení do porovnania cien.
- Nemáme žiadne obmedzenia ohľadom rozpočtov na kampane.
Enterprise
- Pripojenie do CSS – 20% zľava na Google Shopping.
- Neobmedzené množstvo produktov.
- Pravidelné vyhodnotenie výsledkov.
- SEO audit zdarma.
- Audit reklamných kampaní zdarma.
- Nie sú žiadne skryté náklady.
- Budete zdarma zaradení do porovnania cien.
- Nemáme žiadne obmedzenia ohľadom rozpočtov na kampane.
Štandart
- Pripojenie do CSS – 20% zľava na Google Shopping.
- Neobmedzené množstvo produktov.
- Pravidelné vyhodnotenie výsledkov.
- SEO audit zdarma.
- Audit reklamných kampaní zdarma.
- Nie sú žiadne skryté náklady.
- Budete zdarma zaradení do porovnania cien.
- Nemáme žiadne obmedzenia ohľadom rozpočtov na kampane.
Časté otázky a odpovede.
Čo mi vie CSS partner ponúknuť?
Okrem toho, že Vám CSS Partner musí ponúknuť priestor na zobrazenie Vašich produktov v porovnanči cien, tak Vám vie umožniť získať zľavu až do 20% z bežnej ceny za klik v Google Shopping.
Ak teda dnes platíte napr. 1,00€ za klik, tak vďaka CSS Partnerovi viete ušetriť a mať v určitých prípadoch cenu len okolo 0,80€ za kliknutie. Toto znamená, že si buď viete znížiť celkový rozpočet alebo čo aj viac odporúčame, nechať si ho tak ako máte a budete mať väčší počet preklikov.
Čo sa pre mňa zmení keď začnem používať Váš CSS program?
Nič, čo sa týka nastavení Google Ads a Merchant účtu. S naším CSS programom sa Vám hlavne zmení názov pri Shopping reklame z “od Google” a zmenia sa Vám metriky-čísla, ako sú cena za klik, počet preklikov, CTR a iné, práve kvôli zľave, ktorú ako CSS partner dodáva.
Komu platím do Google Ads?
Poplatok Vám za inzerovanie naďalej zostáva v Google. Na samotnom systéme fungovania Vášho Google Ads účtu, či Google Merchant účtu sa vôbec nič nemení.
Mám nastavení Google reklamy, budete to meniť?
Nie. Nezasahujem do vašej reklamy. Neriešime vaše reklamné texty, ani iné parametre okrem cien za preklik.
Ako rýchlo si viem CSS program aktivovať?
Náš CSS program si viete aktivovať v priebehu jedného dňa. Počas toho dňa môžete vyplniť formulár, naši špecialisti Vám pošlú aktivačný protokol do Vášho Merchant centra, ktorý sa objaví do jednej hodiny. Akonáhle to prijmete, ak sa Vám aktivuje CSS program. Tiež Váš e-shop v ten deň zalistujeme na našom porovnávači cien a takto môžete od prvého dňa používať CSS program a čerpať jeho benefity.
Čo je to učiaca fáza a ako ovplyvní chod mojej inzercie?
Učiaca fáza, alebo je obdobie, kedy sa Google algoritmus učí, akým spôsobom sú vaše kampane vedené, koľko míňate a ako by vám mohol ušetriť na cene za kliknutie. Ide o jav, ktorý sa prejaví pri kampaniach, ktoré majú zásadnejšie zmeny. Zvyčajne začne učiaca sa fáza deň po prechode na inú CSS službu a trvá 1 až 5 dní. Učiaca sa fáza nastáva vtedy, keď používate smart bidding stratégiu, napríklad Maximalizovať hodnotu konverzií alebo cieľovú návratnosť investície (target ROAS). Doba trvania je veľmi krátka.
Musím vám dať prístup do môjho eshopu?
Nie. Nezasahujem do vašej stránky. Nemeníme ani grafiku, texty.
Kedy ako môžem zmeniť CSS dodávateľa?
Kedykoľvek. Nie sú žiadne skryte náklady, alebo, pokuty.
Žiadna výpovedná lehota – predplatné a CSS je možné kedykoľvek zrušiť.
Máte trial verziu zdarma?
Áno, máme 30 dňovú testovaciu verziu zdarma. Nič neriskujte.